اعلام بار بندر بوشهر

اعلام بار نوامبر 22, 2016

اعلام بار بندر بوشهر

بندر بوشهر در جنوب غرب ایران واقع شده که مرکز استان بوشهر نیز هست.
این شبه‌جزیره در ارتفاع ۱۸ متری از سطح دریا،از سمت شمال، غرب و جنوب در میان  آب های نیلگون خلیج فارس محسور است.

کالا از طریق هوا، دریا و زمین، بدون پردات عوارض گمرکی برای واردات، صادرات و یا صدور مجوز آن به  مناطق ویژه ی اقتصادی وارد می گردد، معمولاً کالا در این مناطق با انجام تولیدی و ایجاد ارزش افزوده به کشورهای مبدأ یا ثالث صادر می شود،در همین راستا، استفاده مطلوب از قابلیت های موجود در خلیج فارس و استعدادهای بالقوه موجود در استان زرخیر بوشهر و همچنین بهره گیری از موقعیت خاص جغرافیایی و استراتژیک این استان علی الخصوص بندر بوشهر در کشور و منطقه، در سال ۱۳۷۶ منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به تصویب شورای عالی مناطق آزاد و تجاری کشور رسید و با تاسیس این منطقه بر تعداد مناطق ویژه ی اقتصادی کشور افزوده شد.

ظرفیت ها و ویژگی هایی مانند مرزهای آبی طولانی به همراه تأسیسات مجهز بندری، صنایع عظیم دریانوردی و امکانات توسعه آنها، فرودگاه بین المللی، ارتباط با کشورهای حوزه جنوبی خلیج فارس از جمله پتانسیل های این بندر در جهت رونق بخشیدن به اقتصاد کشور است.

این بندرضمن فراهم آوری زمینه سرمایه گذاری در بخش های مختلف استان و استانهای همجوار، به روند توسعه پردازش صادرات کمک کرده و زمینه های جذب سرمایه گذاری کشورهای حوزه جنوبی خلیج فارس و افزایش صادرات غیرنفتی را نیز مهیا کرده است.

از امکانات زیربنایی و امتیاز های منطقه ی ویژه ی اقتصادی بوشهر می توان ؛برخورداری از امکانات فرودگاه بین المللی با داشتن پرواز روزانه به شهرهای داخلی و کشورهای حوزه خلیج فارس،امکانات بندری جهت تخلیه و بارگیری در محوطه و اسکله ها و پایانه های مسافربری دریایی با بهره گیری از کشتی های مجهز در زمینه حمل بار و مسافر به کشورهای حوزه خلیج فارس،بهره گیری و استفاده کامل از امکانات شهری نظیر هتل های مجهز، دسترسی به انرژی فراوان و ارزان با توجه به نزدیکی منطقه به منابع عظیم انرژی گاز پارس جنوبی،امکان ترانزیت سریع کالا از طریق فرودگاه، دریا و جاده، پائین بودن هزینه های انبارداری و دپو کالا، امکان احداث واحدهای صنعتی با برخورداری از معافیتهای گمرکی برای واردات و صادرات قطعات و مواد اولیه کالاهای تولید شده، استقرار صنایع کشتی سازی و فراساحلی در منطقه،بهره مندی از امکانات مناسب کشاورزی در زمینه های مختلف از جمله نخیلات و همچنین شیلات، وجود واحد آتش نشانی و فوریتهای پزشکی در منطقه و همچنین استقرار مأموران گمرک در ساختمان گمرک منطقه و نزدیکی منطقه ویژه اقتصادی پارس به منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اشاره کرد که این ویژگی ها در کنار هم باعث شده که همواره رونق اقتصادی در این بندر رو بهبود و پیشرفت باشد.

از مزیتهای مهم و کاربردی در منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر می توان؛ صدور گواهی مبدأ برای کالاهایی که از منطقه خارج می شوند، صدور قبض انبار تفکیکی قابل معامله توسط مدیریت منطقه، امکان پردازش کالا (مهلت توقف کالاهای وارد شده به منطقه با تشخیص مدیریت منطقه است)،امکان ترانزیت و صادرات مجدد برای کالاهای وارده در منطقه، امکان ورود کالا بدون پرداخت عوارض گمرکی و سود بازرگانی در  منطقه،برخورداری از معافیت گمرکی برای ورود کالاهای ساخته شده در منطقه به داخل کشور به میزان ارزش افزوده،امکان مشارکت و سرمایه گذاری داخلی وخارجی و راه اندازی دفتر وزارت خارجه در استان جهت تسهیل در صدور روادیدرا عنوان کرد،که با توجه به این مزیت ها،ورود و خروج کالا با هدف ترانزیت و جابجایی را از مرزهای کشور تسهیل می بخشد.

اعلام بار بندر بوشهر،یکی از اعلام بار هایی است که به علت رونق صنعت حمل ونقل در این منطقه به سرعت با پیشنهادهای مناسب پاسخ داده خواهد شد.

صاحبان محموله های مختلف می توانند از طریق اعلام بار بندر بوشهر،بارهای خود را درمعرض دید شرکت های حمل ونقل از سراسر کشور قرار دهند.

اعلام بار بندر بوشهر ،می تواند گامی نو در جهت تحقق سرعت بخشیدن به پیشرفت صنعت حمل ونقل کشور و ،رونق اقتصادی در این عرصه باشد.

با اعلام بار بندر بوشهر، بار های اعلامی صاحبان کالا ،بلافاصله با پیشنهاد های متعددی جهت جابجایی مواجه خواهد شد.

ما می توانیم در سایت آی ترابر،از طریق اعلام بار بندر بوشهر از سوی شما،شرکت های و مالکان وسایل نقلیه ی معتبر در زمینه حمل ونقل را جهت حمل بار به مقصد پیشنهاد دهیم.

با اعلام بار بندر بوشهر ،می توانید در کمترین زمان ممکن و به صورت رایگان بارهای خود را به سراسر کشور معرفی و منتظر پاسخ های مناسب باشید.

با اعلام بار بندر بوشهر،ما کوتاه ترین مسیر و کم هزینه ترین راه را برای جابجایی محموله های شما در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

ارسال نظر

برای ارسال آگهی باید عضو سایت شوید . اگر هنوز عضو سایت نشده اید هم اکنون عضو سایت شوید.