اعلام بار بندر لنگه

اعلام بار دسامبر 21, 2016

اعلام بار بندر لنگه

بندر لنگه با مساحت ۱۳ کیلومترمربع،دارای ۲ پست اسکله چند منظوره و یک اسکله رو-رو (وی‍ژه تخلیه و بارگیری خودرو ) با مجموع طول ۴۷۰ متر، از بنادر مهم جنوبی است که در کنار آب های شمالی خلیج فارس، در غرب و جنوب غربی استان هرمزگان واقع شده است.

این بندربه عنوان بندر اصلی غرب هرمزگان تا بندرعباس ۱۹۲ کیلومتر و تا بوشهر ۴۲۰ کیلومتر تا شهر بستک ۱۷۰ کیلومتر و تاشهر لار ۲۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

در زمینه ی فعالیت های اقتصادی ؛بندرلنگه دارای پتانسیل های اقتصادی زیادی از نظر معادن فراوان ، فاصله حمل نزدیک تا کشور امارات متحده عربی و غیره دارد که به منظور جلب سرمایه گذاریهای داخلی و خارجی و همچنین ایجاد اشتغال برای جوانان و بهبود وضعیت اقتصادی شهرستان نقش تاثیرگذاری داشته به گونه ای که بخش خدمات به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و نقش شهرستان طی سالهای اخیر به عنوان پل ارتباطی بندر منطقه آزاد کیش و همچنین محدودیتهای منابع آب و خاک و سایر محدودیتهای بخشهای صنعت و معدن و کشاورزی تا حدودی قابل قبول بوده و برتری دارد.

در مورد موقعیت جغرافیایی و ترابری دریایی بندرلنگه می توان گفت که این بندر با موقعیت ترابری خاص خود به پایانه مناسب لجستیی برای جزایر ایرانی حوزه خلیج فارس چون؛سیری، لاوان، کیش، هندورابی، تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی تبدیل شده است.
از مزیت ها و دلایل رونق اقتصادی بندر تجاری لنگه می توان به کمترین فاصله دریایی با امیرنشین های امارات متحده عربی از جمله بنادر دبی و شارجه، افزایش پسکرانه های مورد استفاده برای جابجایی کالاهای داخلی، کاهش تشریفات اداری برای ترانزیت کالا و بهره برداری از سکوی ویژه بارگیری خودرو اشاره کرد.

محصولاتی چون خودروی سواری، برنج، شکر، گندم، روغن خوراکی، سویا، میوه و تره بار، مواد معدنی، پارچه و الیاف عمده کالاهایی است که از مبدأ یا به مقصد امارات عربی متحده، کشورهای آسیانه میانه و عراق به بندرلنگه وارد، صادر و یا ترانزیت شده است.
در راستای ترانزیت کالا بندرمهم تجاری لنگه به عنوان دومین بندر ترانزیتی خودرو در کشور است که در کریدور بین المللی شمال- جنوب قرار دارد که این مقام نیز به خاطر ویژگی کاهش هزینه حمل، استهلاک شناورها و زمان معطلی مشتریان در این بندر با استقرار ارگان‌های مرتبط نظارت بر فرآیندهای گمرکی و بندری از طریق راه‌اندازی سیستم پنجره واحد تجاری است که از عوامل تاثیرگذار در ارتقای جایگاه بندرلنگه بوده است.

بندر لنگه علاوه بر ترانزیت کالا، فعالیت های صادراتی، وارداتی و کاپوتاژ را نیز پشتیبانی می کند به طوری که می توان رونق ۴۷درصدی کاپوتاژ غیر نفتی در این بندر به میزان ۴۰ هزار تن کالا را عنوان کرد.

بندر لنگه با برخورداری از فعالیت های اقتصادی خدماتی در زمینه ی ترانزیت کالا،زمینه ی مناسبی برای اعلام بار بندر لنگه ایجاد کرده است که در این راستا سایت فعال و بروز آی ترابر آمادگی ۲۴ساعته ی خود  را در زمینه اعلام بار بندرلنگه را اعلام می دارد.

سایت آی ترابر با امکانات وسیع و اجرای صور مختلف حمل ونقل با مشارکت متخصصین کار آزموده در زمینه های مختلف حمل دریایی، هوایی و جاده ای ،با اعلام بار بندرلنگه به صاحبان کالا امکان برخورداری از جستجوی سریع وسایل حمل کننده ی مناسب را می دهد.

با اعلام بار بندر لنگه ما در آی ترابر قادر هستیم به نحو احسن نسبت به حمـل کـالاهای تـرافیکی ( سنگین )، معمولـی ، آتشزا وفله اقدام کنیم.

اگه راننده یا شرکت حمل و نقل و به دنبال مشتری  هستید ،می توانید درخواست های اعلام بار بندر لنگه را در ای ترابر ثبت کنید تا کوتاه ترین زمان پاسخ داده شوند.

اگرمی خواهید کالایی در بندر لنگه حمل و نقل کنید،با اعلام بار بندر لنگه خیلی راحت به درخواست شما با راننده ی مناسب پاسخ داده خواهد شد.

اعلام بار بندر لنگه راهکاری کم هزینه در کوتاه ترین زمان ممکن برای صاحبان کالا،شرکت های حمل ونقل و رانندگان می باشد.

 

 

ارسال نظر

برای ارسال آگهی باید عضو سایت شوید . اگر هنوز عضو سایت نشده اید هم اکنون عضو سایت شوید.