اعلام بار بندر نوشهر

اعلام بار نوامبر 19, 2016

اعلام بار بندر نوشهر

شهرنوشهر با مساحت ۱۷۱۶.۵ کیلومتر مربع مرکز شهرستان نوشهر در استان سرسبز مازندران واقع می باشد.

این شهر با ارتفاع ۲/۹- متری از سطح دریا،از سوی شمال به دریای خزر، از جنوب به رشته کوه‌های البرز، از شرق به شهرستان نور و از غرب با شهرستان چالوس در ارتباط است.

بندر نوشهر با قدمت بیش از۷۰ سال در فاصله ی ۲۰۰ کیلومتری از تهران ،نزدیکترین بندرتوسط جاده آسفالته و خطوط هوائی به پایتخت است و مجهز به خطوط هوایی است،این بندر با مشارکت شرکت های هلندی و بلژیکی در  سال ۱۳۱۸ ه. ش شروع به فعالیت کرد و از اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ بندرنوشهر به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل شد که در این راستا امکان بهره مندی تجار و سرمایه گذاران بخش خصوصی از مزایا و تسهیلات ناشی از قانون مناطق ویژه اقتصادی فراهم شد.

بندر نوشهر، از جمله مراکز مهم اقتصادی و مبادلاتی کالا جمهوری اسلامی ایران به کشورهای حاشیه دریای خزر از طریق ترانزیت دریایی است.

مناطق  ویژه ی اقتصادی به منظور پشتیبانی از فعالیت های اقتصادی و برقراری ارتباط تجاری بین المللی و تحرک در اقتصاد منطقه ای تاسیس می شوند که  این مناطق لا محدوده ی جغزافیایی مشخص از هر کشوری اطلاق می شود که قوانین تجاری حاکم برآن در قیاس با دیگر مناطق آن کشور شدت و محدودیت کمتری دارد،از این رو منطقه ی ویژه ی اقتصادی بندر نوشهر نیز از جمله مناطق ویژه ی اقتصادی کشور محسوب می شود.

اصلی ترین ماموریت مناطق ویژه ی اقتصادی جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی از طریق صادرات غیر نفتی،ایجاد اشتغال،تزانزیت کالا،انتقال کالا یا همان ترانشیب ،ایجاد فعالیت های اقتصادی ،انتقال فناوری،برقراری ارتباط تجاری خارجی،تحرک اقتصاد منطقه و تولید و پردازش می باشد.

 مطقه ی ویژه بندر نوشهر با مساحت ۴۵ هکتار و ۱۱ پست اسکله تجاری و خدماتی و تجهیزات مناسب خشکی و دریایی و آبخور ۵/۵ متر از موقعیت مناسبی در بین بنادر شمالی کشور برخوردار است و این امرامکان ورود و پهلودهی کشتی های تجاری با ظرفیت ۶ هزار تن ،با امکانات مجهز و بروز را فراهم کرده است.

ازامکانات و مزیت های بندر نوشهر می توان ، نزدیکی به فرودگاه بین المللی نوشهربا برخورداری از تجهیزات کامل ناوبری ‌، نزدیکی به بزرگترین ذخایر نفت و گاز دریای خزر ،کوتاهترین مسیر دریایی به کشورهای اروپایی و آسیای میانه از نظر زمان و بعد مسافت که موجب کاهش نرخ حمل و نقل کالا از این مسیر  می شود، دسترسی آسان به بازار مصرف کشورهای آسیای میانه و اروپای شرقی ،دسترسی به فرودگاه در فاصله ۲ کیلومتری بندر ، امکان ذخیره سازی و جابجایی کالاهای تجاری، نفتی و فله خشک ،دارا بودن انبارها و تاسیسات اختصاصی صادرات و ترانزیت کالا ،اتصال مستقیم از طریق خطوط لوله به مخازن نفتی چالوس با ظرفیت ذخیره سازی ۶۵ میلیون لیتر ، قابلیت راه اندازی سفرهای دریایی و توسعه صنعت توریسم ،دارا بودن انبار روباز به مساحت ۹۰/۰۰۰ متر مربع،دارا بودن انبار سرپوشیده به مساحت ۷۰/۰۰۰مترمربع ،دارا بودن سیلوی غلات به ظرفیت ۳۳/۰۰۰تن ،دارا بودن ۴ دستگاه باسکول ورودی و خروجی ،دارا بودن سایت کانتینر یخچالی به ظرفیت  ۷۰TEU، وجود دو دانشگاه معتبر علوم دریایی و همچنین چندین مؤسسه آموزش دریایی را نام برد، این ویژگی های شاخص باعث تحول و تحرک اقتصادی منطقه خواهند شد.

 بندر نوشهر واقع درحاشیه ی جنوبی دریای خزر تا بندر بندر ترکمن‌باشی کشور ترکمنستان،۴۰۱.۸ کیلومتر ،بندر آکتائو  جمهوری قزاقستان ۷۷۴.۱ کیلومتر،بندر باکوجمهوری آذربایجان ۴۴۲.۶ کیلومتر،بندر ماخاچ قلعه روسیه۸۲۲.۲کیلومتر و آستاراخان روسیه۱۱۷۶ کیلومتر

فاصله دارد.

بندر نوشهر فقط  ۵ دقیقه ای با فرود گاه نوشهر و ۱۰ دقیقه با آزاد راه تهران شمال فاصله دارد.

با اعلام بار بندر نوشهر،صاحبان محموله های باری می توانند به صورت رایگان در سایت آی ترابر ثبت نام کرده و پس از نمایش در سایت و انتشاردر کانال تلگرام،رانندگان و مالکان ها خودروها، بارهای اعلامی شما را مشاهده نموده و با شما تماس خواهند گرفت.

اعلام بار بندر نوشهر،راهی کم هزینه و سریع جهت یافتن مسیر مناسب حمل  ونقل کالاهاست.

با اعلام بار بندر نوشهر ،خود را از دردسرهای جستجوی حضوری شرکت های حمل ونقل رها کنید.

با اعلام بار بندر نوشهر در آی ترابر می توان با خیالی آسوده از رسیدن کالا به مقصد اطمینان داشت.

اعلام بار بندر نوشهر از طریق کانال تلگرامی،استفاده از سرعت دنیای مجازی در صنعت حمل ونقل داخلی و خارجی است.

با اعلام بار بندر نوشهر ،در کوتاه ترین زمان ممکن سریع ترین وسایل حمل کننده با قیمتی مناسب آماده ی حمل محموله های باری شما خواهند بود.

اعلام بار بندر نوشهر در آی ترابر پل ارتباطی شرکت های صنعت حمل و نقل ،مالکان خودرو ،صاحبان بار و ماست که آماده ی خدمت رسانی آنلاین به شما هستیم.

کانال حمل بار

ارسال نظر

برای ارسال آگهی باید عضو سایت شوید . اگر هنوز عضو سایت نشده اید هم اکنون عضو سایت شوید.