اعلام بار بندر چابهار

اعلام بار ژانویه 5, 2017

اعلام بار بندر چابهار

چابهار مرکز شهرستان زیبا و ساحلی چابهار است که با مساحتی حدود ۱۷۱۵۵ کیلومتر مربع ، در جنوب سیستان و بلوچستان واقع شده و تنها بندر اقیانوسی کشور بوده که در کرانه ی دریای مکران و اقیانوس هند قرار دارد.

لنگرگاه بندر چابهار قابلیت پهلوگیری کشتی‌های اقیانوس‌پیما با آبخور ۱۲/۵ متری را دارد و از مناطق آزاد بازرگانی کشور محسوب می شود.

خلیج چابهار با بریدگی طبیعی و استثنایی خود، بزرگترین خلیج کشور است که از سمت شمال به شهرهای ایرانشهر و نیکشهر و از جنوب به دریای عمان و از شرق به پاکستان و از غرب به کرمان و هرمزگان منتهی می شود.

به دلیل موقعیت خاص و مهم جغرافیایی و نیز پتانسیل های بالای این منطقه ی آزاد، چابهار آسان‌ترین و راهبردی‌ترین راه دسترسی به آبهای آزاد برای ۶ کشور محاط در خشکی در آسیای میانه است، این بندر با موقعیت راهبردی، که نزدیک‌ترین راه دسترسی کشورهای محصور در خشکی آسیای میانه (افغانستان، ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان و قزاقستان) به آبهای آزاد است از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و سازندگی و سرمایه‌گذاری فراوانی در آن صورت می‌گیرد؛ از جمله ساخت اسکله و افزایش گنجایش بارگیری کشتی‌های اقیانوس‌پیماو ساخت راه‌آهن به سوی آسیای میانه و احداث فرودگاه بین‌المللی،از سوی دیگر چابهار یکی از مهمترین چهارراه‌های کریدور شمال -جنوب بازرگانی جهانی محسوب می شود که همواره مورد توجه بوده است.

منطقه آزاد تجاری چابهار به‌ وسیله شبکه حمل بار زمینی و هوایی از شمال به کشورهای آسیای میانه و افغانستان، از شرق به پاکستان و از جنوب به اقیانوس هند اتصال می‌یابد و دسترسی مستقیم به آبهای آزاد و قرارداشتن در خارج از خلیج فارس و همین‌طور عدم آسیب پذیری در مواقع بروز بحران، موقعیت استراتژیکی را برای ایجاد یک گذرگاه ارتباطی بین کشورهای آسیابی میانه و سایر کشورهای جهان فراهم آورده‌است و همین امر موجب رونق اقتصادی صنعت حمل ونقل کالا در این منطقه گردیده است.

ارتباط دریایی و کشتی رانی بندر چابهار،با بعضی از بنادر مهم جهان آورده شده که عبارت از : بمبئی ۷۶۸، پوسان ۵۶۴۵ ،سیدنی ۶۶۵۵ ،لندن ۵۶۸۶ ،شانگهای ۵۳۷۹،مسقط ۱۵۱ ،هنگ کنگ ۴۶۰۲ ،هامبورگ ۶۰۰۱ یوکوهاما ۷۰۰ ،شارجه ۳۷۵ ،کیپ تاون ۳۰۰۰ ،کویت ۸۹۵ ،دبی ۳۶۴ و کراچی ۳۶۰ مایل دریایی است.

در زمینه حمل بار و ترانزیت کالا سایت فعال و پویای آی ترابر با اعلام آمادگی دریافت اعلام بار بندر چابهار و همچنین جهت مشورت رایگان با متخصصین مجرب ما در خصوص انواع شیوه‌های حمل و کاهش هزینه‌های مربوطه، در کمترین زمان ممکن بعنوان طراح و مهندس حمل و نقل و فورواردر شما به بهترین شرکت های حمل ونقل به صورت آنلاین  آماده ی همکاری است.

با اعلام بار بندر چابهار در هر ساعت از شبانه روز می توانید برای ترانزیت و حمل محموله های خود پیشنهادهای زیادی را از سراسر کشور دریافت کنید.

اعلام بار بندر چابهار بستری مناسب برای شفاف سازی قیمت های حمل ونقل و بار دهی به کامیون دارها و وسایل حمل کننده می باشد.

با اعلام بار بندر چابهار ،دیگر نگران پیدا کردن وسیله ی مناسب با هزینه قانونی حمل ونقل نباشید.

اعلام بار بندر چابهار پنل ارتباط دهنده ی ما از طریق سایت آی ترابر با صاحبان کالا،شرکت های حمل ونقل و نیز کامیون دارن با سابقه می باشد.

شما می توانید با اعلام بار بندر چابهار،بار خود را اعلام و در کوتاه ترین زمان ممکن منتظر پاسخی با مناسب ترین قیمت ها باشید.

در اعلام بار بندر چابهار شما سرعت العمل،دقت،صرفه جویی در زمان و مکان و نیز قیمت های مصوب و قانونی را خواهید دید.

 

۷ پاسخ ها به “اعلام بار بندر چابهار”

  1. با سلام و عرض خسته نباشید
    میخواستم بدونم آیا شما خدمات باربری بین المللی هم انجام میدهید
    من قصد مهاجرت به استرالیا را دارم و میخواهم تعدادی تابلو و فرش را از ایران به استرالیا منتقل کنم

    ممنون از راهنمایی شما

  2. عبدالله در ژوئن 29, 2017 @ 6:26 ب.ظ

    سلام
    ببخشید شرکت شما بارهای یخ زده ماهی رو حمل میکنه منظورم با کامیونت و خاور یخچالدار

  3. سلام . میخواستم بدونم که من یک نیسان یخچالدار با کد بهداشتی دارم ، آیا بار ماهی همیشه اونجا وجود داره برای جا به جایی به تمام نقاط ایران یا نه ؟ ممنون .

  4. عبداللهی در مارس 10, 2018 @ 6:24 ب.ظ

    سلام.ایا شما از مشهد به چابهار خرده بار مثل در حیاط بزرگ قبول میکنید.دوتا در حیاط دارم . از مشهد میخوام بفرستم چابهار .حدود ۵۰۰کیلو وزنشان است.لطفا”راهنمایی کنید….

  5. با عرض سلام یک عدد صندلی ماساژور به وزن تقریبی ۱۰۰ کیلو دارم میخوام ببرم یزد میخواستم بدونم شما میتونید زحمت حملشو بکشین
    باتشکر

ارسال نظر

برای ارسال آگهی باید عضو سایت شوید . اگر هنوز عضو سایت نشده اید هم اکنون عضو سایت شوید.