حمل و نقل داخلی

ترانزیت دسامبر 7, 2016

جابه جایی اشخاص و کالاها از مکانی به مکانی دیگر حمل و نقل نامیده می شود.
صنعت حمل و نقل به تجهیز ملزومات حمل و انتقال اشخاص و کالاها می پردازد و بخش مهمی از اقتصاد ملی هر کشوری را تشکیل می دهد .

حمل ونقل از سه جزء تشکیل شده است:
الف ) تجهیزات ساختاری که شامل  شبکه های حمل و نقل (مانند جاده ها، خطوط راه آهن و …) و ترمینال ها (مانند بنادر، فرودگاه ها)
ب)وسایل حمل و نقل مانند کامیونها، هواپیماها،کشتی
ج)ضوابط قانونی و آیین نامه های حمل و نقل

حمل و نقل هوایی، ریلی، جاده ای و دریایی انواع ساده حمل ونقل محسوب می شوند و اگر جابه جایی توسط ترکیبی از انواع حمل ونقل صورت گیرد، حمل و نقل چند کیفیتی یا مرکب خوانده می شود که برای برخی کالاها لزومت دارد.

دو نوع حمل ونقل وجود دارد:حمل ونقل داخلی و حمل ونقل بین المللی که ما در این مقاله به توصیف و کارایی حمل ونقل داخلی می پردازیم.

حمل ونقل کالا عبارت است از مقدار اموالی که ارزش اقتصادی و مبادلاتی داشته و قابل خرید و فروش و تعویق به پول هستند که اگرمبدا و مقصد حمل در قلمرو حمل و سرزمین حاکمیت یک دولت معین قرار داشته باشد  یا به عبارتی محل جاگیری و تخلیه مطابق قوانین دولت معین باشد،حمل ونقل داخلی رخ داده است.

به خاطر توسعه راه های ارتباطی مختلفی چون جاده های گسترده ی آسفالته،فرودگاه های فعال ومتعدد در اقصی نقاط کشور و نیز خطوط ریلی وسیع در سراسر میهن اسلامی با برخورداری از سریع ترین و بروز ترین  امکانات و تجهیزات حمل ونقلی  ،همواره صنعت حمل ونقل داخلی از رونق خوبی بهرمند بوده و نقش بسزایی

را در پویایی اقتصاد کشور ایفا می کند.

در راستای خدمت به گردش چرخ های صنعت حمل ونقل داخلی،خدمت گذران شما در سایت آی ترابر با تاسیس و بهره گیری از دانش بروز و مطابق با استانداردهای جهانی ،با سرعت و کاهش هزینه ها اضافی برای صاحبان کالا،در زمینه ی اعلام بار اینترنتی آماده دریافت بارهای شما از سراسر کشور می باشد.

حمل ونقل داخلی ،یکی دیگر از ویژگی های اجرایی سایت آی ترابر می باشد که در این زمینه با ارتباط با شرکت های معتبر ورانندگان باسابقه این امر را با

کمترین هزینه برای صاحبان کالا انجام می دهد.

ما در این سایت با دریافت اعلام بار داخلی با بهره گیری از راه های ارتباطی مختلف و متنوع حمل ونقل داخلی کشور ،در کمترین زمان جابجایی کالا ها ومحموله های داخلی را محقق می سازیم.

 حمل ونقل داخلی محموله های باری در داخل کشور به سه روش جاده ای،هوایی و ریلی انجام می شود.

سایت آی ترابر در زمینه ی حمل  و نقل داخلی کالا ،جامع ترین بانک اطلاعاتی در زمینه ارائه و معرفی اطلاعات شرکت های حمل و نقل داخلی است.
شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرامی اعلام بار آی ترابر ،از آخرین وضعیت اعلام بار و تعرفه های حمل و نقل داخلی مطلع شوید.

سایت آی ترابر، با بهره ‌مندی از نیروهای متخصص و کار آزموده و بهره گیری از سیستم های مدرن و تکنولوژی روز دنیا یکی از بزرگترین سایت های فعال در حوزه حمل و نقل دخلی در کشور می‌باشد.

ارسال نظر

برای ارسال آگهی باید عضو سایت شوید . اگر هنوز عضو سایت نشده اید هم اکنون عضو سایت شوید.