پایانه بار آنلاین

اعلام بار سپتامبر 12, 2017

واژه ی پایانه که معادل فارسی واژه ی انگلیسی ترمینال (The terminal) می باشد، دارای دو معنی است؛

۱- مکانی که  مبدأ حرکت و مقصد وسایط نقلیه عمومی است  ۲ – دستگاهی که به وسیله ی آن اطلاعات به یک سیستم مخابراتی یا الکترونیکی وارد و خارج می شود.

در تعریف عبارت پایانه بار آنلاین از معنی اول پایانه استفاده می شود و تا حدودی می توان گفت که این تعریف از پایانه در برگیرنده ی معنی پایانه بار آنلاین نیز می باشد، با این تفاوت که پایانه بار آنلاین یک مکان حقیقی نبوده بلکه یک بستر مناسب از فضای مجازی است که با بهره گیری از سرعت ،دقت و کاهش هزینه های غیر ضروری برای دریافت و اعلام بار ، آن هم به صورت آنلاین و قابل دسترسی ۲۴ ساعته می باشد که صاحبان کالا،رانندگان و شرکت های باربری به سرعت و در کمترین زمان ممکن می تواند فعالیت های مربوط به صنعت حمل و نقل و باربری کالاهای مختلف را از طریق آن به سرانجام برسانند.

در این پنل کاربردی با بهره گیری از سایت و کانال های بروز تلگرامی جمعی از متخصصین صنعت حمل بار کشوری آماده ی خدمت رسانی به صاحبان بار و رانندگان محترم از سراسر کشور می باشند.

پایانه بار آنلاین نیز مانند پایانه های مسافربری که هر روزه دارای ترافیک و تردد های شلوغ و پررفت و آمدی می باشند ،همواره از ترافیک کاری قابل ملاحظه ای برخودار بوده و زمینه ی مناسبی را برای حمل ونقل به موقع و آسان محموله های باری فراهم نموده است.

در این نوع از پایانه های باربری با کمک اپلیکیشن هایی اندرویدی چون تلگرام و غیره می توان عضو کانال مربوطه شده و از اخبار و اعلام بارهای بروز و متنوع آن به سادگی آگاه شد.

در پایانه بار آنلاین اطلاعاتی چون؛ نوع بار،وزن یا حجم کالای مربوطه،استان و شهر مبدا و مقصد ،نوع وسیله باربری متناسب با کالای قابل حمل ،تاریخ اعلام بار،شماره تماس جهت پیگیری و توافق برای قیمت بار حمل شده از مقصد به مبدا و دیگر جزئیات مرتبط  با کالا و وسیله ی مورد نیاز برای حمل ،قابل مشاهده است.

یک پاسخ به “پایانه بار آنلاین”

  1. اعلام بار سنگ اینترنتی

ارسال نظر

برای ارسال آگهی باید عضو سایت شوید . اگر هنوز عضو سایت نشده اید هم اکنون عضو سایت شوید.