حمل کالا | حمل آنلاین کالا

اعلام بار جولای 23, 2017

حمل کالا آی ترابر

حمل کالا آی ترابر

حمل کالا امروزه اهمیت روز افزون خود راه توسعه اقتصادی پایدار بر هیچکس پوشیده نیست از این رو تیم حرفه ای آی ترابر با نگاه استراتژیک به این حوزه در صدد برآمد تا با فراهم کردن امکانات لازم در بستر اینترنت راههای بهتری در جهت تسهیل و سرعت بخشی حمل کالا در سراسر کشور و منطقه ایجاد نماید

هم چنین شایان ذکر است حوزه حمل کالا آنچنان گسترده و دارای پتانسیل بالاست که جا دارد دست اندرکاران این حوزه بیش از پیش امور توسعه دهنده در بخش حمل کالا را مورد توجه قرار دهند چرا که کشور پهناور ایران دارای مرزهای گسترده با همسایگانش میباشد و این شرایط ژئواستراتژیک میتواند راههایی بسیاری را در جهت رشد اقتصادی پویا پیش روی ما بگشاید و بهره برداری مناسب از این شرایط اقلیمی و تجاری با سرمایه گذاری در بخش حمل کالا یکی از راههای مطمئن جهت حصول رشد اقتصادی و حل معضل بیکاری در کشورست .

حوزه حمل و نقل و ساختار گسترده درگیر آن که بخشی از زنجیره تولید کشور هم می باشد نیازمند تجیهز شدن به فناوری های نوین و بهترین ابزارهای اینترنتی است.

پی بردن به ضرورت این بحث تیم حرفه ای آی ترابر را بر آن داشت که امکانات کاملی را برایهمه افراد شامل و در گیر فرآیند حمل کالا فراهم آورد تا بتواند کمکی در جهت بهبود خدمات ارایه شده در این حوزه باشد.

سایت آی ترابر با خدمات متمایز خود و هم چنین ایجاد امکانات مورد نیاز برای رانندگان فعال در حوزه حمل کالا و همچنین صاحبان باربری ها و تولید کنندگان و.. همه عوامل مشارکت کننده در این فرآیند را به یکدیگر پیوند می دهد تا سرعت و کیفیت مورد نیاز طرفین در راحت ترین شکل خود با صرف کمترین زمان و هزینه اتفاق بیفتد.

همچنین بازو های کمک کننده شامل کانال تلگرامی اعلام بار آی ترابر و ربات درخواست حمل بار و راننده آی ترابر تسهیلات یکپارچه ای را در جهت خدمات دهی گسترده تر فراهم آورده است .

همه این امکانات در بستر وب با پیش بینی و نیاز سنجیتیم حرفه آی ترابر فراهم آمده تا فرآیند حمل کالا با کمک فناوری های نوین شکل جدیدی به خود گرفته و منفعت حاصل از آن شامل همه کسانی گردد که در امر حمل کالا در کسور زحمت کشیده و لایق بهترین ها در جهت بهبود و پیشرفتشان هستند.

آنچه آی ترابر را متمایز میسازد مشارکت فعالانه و همدلانه دست اندرکاران این حوزه با سایت و کانال و ربات تلگرامی آی ترابر است که تیم ما را برای بهبود خدمات دهی بهتر به شما عزیزان دلگرم میسازد.

باشد که به همکاری یکدیگر در حوزه حمل کالا در کشور شاهد پیشرفت قابل توجه در حوزه حمل کالا و چه بسا توسعه اقتصادی کشورعزیزمان باشیم.

یک پاسخ به “حمل کالا | حمل آنلاین کالا”

  1. حبیب نیا در ژانویه 9, 2018 @ 11:27 ق.ظ

    کامیونت برای حمل ۱.۵ تن کالا از بندر عباس به ترکیه
    کرایه حمل و شرایط اعلام بفرمایید
    ۰۹۱۵۵۱۵۶۰۷۲

ارسال نظر

برای ارسال آگهی باید عضو سایت شوید . اگر هنوز عضو سایت نشده اید هم اکنون عضو سایت شوید.