اعلام بار اینترنتی | اینترنت ترابر

اعلام بار اکتبر 21, 2016

در چندین سال اخیر با توجه به ضریب نفوذ اینترنت در ایران؛بسیاری از صاحبان صنایع ،کالاها،خدمات و سرویس ها از این طریق موجب رونق کسب و کار خود شده اند زیرا که فروش اینترنتی خدمات و کالاها که بخش عمده ای از فروش های اینترنتی را به خود اختصاص داده است ،هر روز بیش از پیش در حال گسترش و فراگیری ست و روزانه با استقبال میلیونی و توجه همگان روبرو ست که در همین راستا اعلام بار اینترنتی نیز یکی از خدمات آنلاین ارائه شده ی اینترنتی ست .

اعلام بار اینترنتی در واقع سامانه ای است که بستری یسیار مناسب را برای صاحبان کالا و باربری ها در سراسر کشور را فراهم می کند تا در حاشیه ای امن،ضمن سرعت گیری حمل ونقل ،دسترسی آسان و همه جانبه جابجایی کالا با وسایل نقلیه ی حمل شهری، بین شهری و ترانزیتی به شیوه ای کارآمد و سریع فراهم گردد.

اعلام بار اینترنتی از سراسر کشور و ثبت آن در سایت موجب ارائه این درخواست حمل بار در معرض دید بسیاری از صاحبان ارائه دهنده ی خدمات خواهد شد که به سرعت می توان با هزینه و زمان مقرون به صرفه ای وسیله ی نقلیه حمل شهری، بین شهری و ترانزیتی موردنظر را انتخاب نمود.

با اعلام بار اینترنتی در سایت صاحب بار ، باربری به جای مواجهه با یک محدوده ی کوچک از فروشندگان خدمات حمل و نقل به راحتی می توانند به تمام رانندگان و باربری ها و صاحبان خدمات حمل و نقل از سراسر کشور دست یافته و بار خود را به کل کشور معرفی نمایند چرا که هر چه بار یاکالای موردنظر بیشتر معرفی و در معرض دید قرار گیرد به سهولت و در زمان کمتری می تواند خدمات حمل و نقل مناسب را اخذ نماید.

صاحبان بار و کالاها از طریق اعلام بار اینترنتی ،بدون آنکه هزینه ای پرداخت کنند می توانند از توانایی های بالای سایت ما در تبلیغات آنلاین و آفلاین استفاده کرده و بدون هیچ محدودیتی کالا و بار خود را با دریافت خدمات حمل و نقل مناسب به سلامت به مقصد نهایی برسانند.

اعلام بار اینترنتی

در بسیاری از شهرها ممکن است برخی خدمات حمل، وسیله حمل مناسب و حتی راننده حمل به راحتی یافت نشوند در این صورت افراد می توانند کالای موردنظر خود را از محل تولید سفارش دهند و با اعلام بار اینترنتی ،به بسیاری از ارائه دهندگان حمل ونقل کالا دست یابند و با مقایسه ی سریع قیمت ها،بهترین خدمات را انتخاب کرده و کالای خود را در مقصد تحویل گیرند که به این صورت بسیاری از واسطه ها وکارهای حمل ون قلی که هزینه بر ووقت گیر هستند از بین می روند و دسترسی به خدمات حمل در کمترین زمان ممکن، محقق می گردد.

به طور کلی اعلام بار اینترنتی به دلیل وجود دسترسی همه جانبه به خدمات حمل و نقل ،وجود اطلاعات فراوان در مورد این خدمات،امکان مقایسه ی خدمات ارائه شده و قیمت های آن ها ؛صرفه جویی در زمان،انعطاف پذیری در زمان اخذ خدمات حمل ونقل ،عدم نیاز به تحرک فیزیکی ،وجود قیمت های رقابتی،تنوع خدمات و سرویس ها و سهولت در سفارش خرید خدمات از مزایای بسیاری برخورددار است که مشتریان ما ،اصلی ترین مزیت اعلام بار اینترنتی را راحتی آن می دانند که موجب گسترش روزافزون این نوع خدمات در حال حاضر شده است.

از آنجا که با اعلام بار اینترنتی می توان به راحتی از خانه،محل کار یا دیگر مکان ها به خدمات مورد نیاز دست یافت و دیگر نیازی به جست وجوی شرکت های حمل ونقل مناسب نخواهد بود،به راحتی در مصرف انرژی ،چه انسانی و چه ماشینی نیز صرفه جویی خواهد شد.

 

کانال حمل بار

 

۶ پاسخ ها به “اعلام بار اینترنتی | اینترنت ترابر”

  1. علی اصغر در آوریل 12, 2017 @ 4:57 ب.ظ

    با سلام ماشین ده چرخ جفت دارم جهت حمل بار اعلام آمادگی ۰۹۱۳۳۶۷۱۷۶۳
    ۰۹۱۳۱۰۱۶۱۵۹

  2. فروزان بار در آوریل 23, 2017 @ 1:21 ب.ظ

    نیاز به ده چرخ از تهران به خمین آهن آلات ۰۹۱۹۲۸۹۷۴۸۴

  3. بارگیری اول صب

  4. سلام‌نیاز به تریلی دارم .موکت از مشهد به کویته پاکستان برای فردا

  5. ساعی صنعت در اکتبر 11, 2018 @ 9:01 ق.ظ

    نیاز به ده چرخ یا تریلی بار اسکلت فلزی ساختمان از بیرجند برای کرمان ۰۹۱۵۱۶۱۲۰۳۹

  6. با سلام نیاز مند تریلی ۲۵ تنی کفی یا لبه دار هستم از پتروشیمی رازی بندرماهشهر ۲۵ تن کود دی آمونیوم فسفات برام بیار شهرستان اقلید استان فارس
    فوری فوری فوری بار گیری امروز فقط سریع تخلیه هم آنلاین بدون معطلی ۰۹۳۸۷۳۸۵۲۳۱
    ۰۹۱۷۱۵۵۲۴۶۷ زارعی

ارسال نظر

برای ارسال آگهی باید عضو سایت شوید . اگر هنوز عضو سایت نشده اید هم اکنون عضو سایت شوید.