ربات حمل بار آی ترابر | ربات اعلام بار

اعلام بار سپتامبر 13, 2017

ربات حمل بار ، آی ترابر از هفت قسمت تشکیل شده است:

جستجوی حمل بار

تماس با ما

استعلام کارت هوشمند

اعلام حمل بار

درخواست بار

درباره ما

کانال اعلام بار

 

 – جستجوی حمل بار:

در قسمت جستجوی حمل بار می توانید با توجه به نوع درخواست خود در اعلام بار ربات آی ترابر و درخواست بار ربات آی ترابر جستجو کنید و در مرحله بعدی بر اساس نوع ناوگان با شهر مورد نظر می توانید جستجو بار کنید.

 – تماس با ما:

چنانچه قصد تماس با مشاوران و کارشناسان این مجموعه، گزارش مشکل از جمله اشتباه بودن اطلاعات، گزارش خرابی و یا موجود نبودن شهر مبدأ و یا شهر مقصد در لیست ربات اعلام بار، تماس با ما را کلیک کرده و پیام خود را ارسال نمائید. همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

استعلام کارت هوشمند:

در صورتی قصد استعلام کارت هوشمند ناوگان و یا استعلام کارت هوشمند راننده دارید از این قسمت ربات حمل بار آی ترابر اقدام نمائید.

 – اعلام بار:

صاحبان بار و متصدیان حمل بار جهت اعلام بار و یافتن رانندگان ناوکان از این بخش می توانند اقدام کنند، در مرحله نخست ابتدا نوع اعلام بار (داخلی و ترانزیتی) خود را اعلام کنید و سپس نام کالا را تایپ فرمایید. در مرحله بعد وزن کالا به صورت تقریبی از لیست انتخاب کنید، وزن آزاد در صورتیکه وزن بار مشخص نمی باشد و یا بیشتر از لیست موجود است انتخاب شود. فقط تعداد ناوگان و مقدار کل را در توضیحات اعلام نمائید، در قدم بعدی شهر مبدأ را تایپ کنید. برای انتخاب شهر فقط کافی است ۴ حرف از آن را تایپ نموده و بعد از جستجو نام شهر مورد نظر را از لیست ارائه شده انتخاب کنید. اگر شهر مورد نظر یافت نشد، شهر دیگر و نزدیک به محل بارگیری انتخاب کنید. توجه داشته باشید در هر بار باید فقط نام یک شهر را وارد کنید و در مرحله بعدی شهر مقصد را تایپ کنید. در اقدام بعدی نام شرکت/باربری/ یا نام خود را وارد کنید و سپس شماره تماس را وارد کنید. پس از وارد نمودن شماره تماس با کلیک بر روی گزینه «ارسال شماره موبایل»، شماره خود را در آگهی به نمایش بگذارید. با انتخاب گزینه ارسال شماره موبایل امکان چت تلگرامی برای اعلام بار فعال می شود، در غیر اینصورت امکان چت تلگرامی وجود ندارد. مرحله بعدی وارد مرحله انتخاب ناوگان حمل بار می شوید در این مرحله برای دریافت نتیجه بهتر، چندین ناوگان مشابه را می توانید انتخاب کنید و سپس با کلیک بر روی «رفتن به مرحله بعد» به مرحله بعد بروید. هر ناوگان را فقط یک بار می توانید انتخاب کنید در ادامه قیمت (تنی، کلی) به تومان وارد شود، برای اعلام بار بهتر قیمت به صورت کلی یا تنی است را حتماً اعلام کنید در صورت نیاز به بررسی بیشتر دارید با من تماس بگیرید را انتخاب کرده و به مرحله بعدی بروید در مراحل بعدی وضیعت بار و توضیحات را وارد کنید هر چقدر توضیحات کامل تر و دقیق تر باشد احتمال بیشتری برای یافتن راننده متناسب پیدا خواهید کرد. در مرحله آخر پیشنهاد می شود با انتخاب گزینه آگهی ویژه و پرداخت ۵ هزار تومان می توانید آگهی خود را ۱۴ روز در کانال به صورت خودکار درج خواهد شد و در جستجو بار متناسب در بالاترین جستجو نمایش داده خواهد شد.

ربات حمل بار

  – درخواست بار:

صاحبان ناوگان و رانندگان ناوگان حمل بار جهت یافتن بار، از این بخش می توانند درخواست بار ثبت نمایند. در مرحله نخست ابتدا نوع اعلام بار (داخلی و ترانزیتی) خود را اعلام کنید و سپس شهر مبدأ را وارد تایپ کنید. برای انتخاب شهر فقط کافی است ۴ حرف از آن را تایپ کنید بعد از جستجو نام شهر مورد نظر را از لیست ارائه شده انتخاب کنید اگر شهر مورد نظر یافت نشد، شهر دیگر و نزدیک به محل بارگیری انتخاب کنید توجه داشته باید در هر بار فقط نام یک شهر را وارد کنید و در مرحله بعدی شهر مقصد را تایپ کنید سپس شماره تماس را وارد کنید، پس از وارد نمودن شماره تماس با کلیک بر روی گزینه «ارسال شماره موبایل»، شماره خود را در آگهی به نمایش بگذارید. با انتخاب گزینه ارسال شماره موبایل امکان چت تلگرامی برای اعلام بار فعال می شود در غیر اینصورت امکان چت تلگرامی وجود ندارد و مرحله بعدی وارد مرحله انتخاب ناوگان می شوید و نوع ناوگان خود را انتخاب کنید و به مرحله بعدی بروید در مرحله بعدی یکی از روزهای هفته که آمادگی حمل بار را دارید را انتخاب کنید و توضیحات را وارد کنید. هر چقدر توضیحات کامل تر و دقیق تر باشد احتمال بیشتری برای یافتن بار متناسب پیدا خواهید کرد. در مرحله آخر پیشنهاد می شود با انتخاب گزینه آگهی ویژه و پرداخت ۵ هزار تومان می توانید اگهی خود را ۱۴ روز در کانال به صورت خودکار درج خواهد شد و در جستجو بار متناسب در بالاترین جستجو نمایش داده خواهد شد.

– درباره ما:

در این قسمت از ربات حمل بار آی ترابر می توانید قوانین و مقررات و درباره ما و لینک سایت حمل بار آی ترابر را مشاهده کنید.

https://telegram.me/Itarabarbot

ربات حمل بارربات حمل بار

ربات حمل بار

 

یک پاسخ به “ربات حمل بار آی ترابر | ربات اعلام بار”

  1. باربری جردن در جولای 12, 2018 @ 12:49 ب.ظ

    با سلام
    ربات خیلی خوبه ما که استفاده کردیم خوب بود .

ارسال نظر

برای ارسال آگهی باید عضو سایت شوید . اگر هنوز عضو سایت نشده اید هم اکنون عضو سایت شوید.