اعلام بار بندرعباس

اعلام بار نوامبر 2, 2016

اعلام بار بندر عباس

اعلام بار بندرعباس

شهربندرعباس با نام پیشین بندر گمبرون (زیرا بندرعباس در گذشته محل صادرات ظروف چینی بوده و به زبان انگلیسی در اروپا با نام گامبرون gombroon شناخته می‌شد) مرکز استان هرمزگان است، مساحت شهر بندرعباس ۷۰٬۶۹۷ کیلومترمربع است.
ظرفیت حمل و نقل و ترانزیت با بهره‌گیری از چهار نوع شبکه حمل و نقل (دریایی،زمینی،ریلی و هوایی)باعث شده که بندرعباس به دروازه ی اقتصادی کشور تبدیل شود.
در حال حاضربندرعباس بزرگترین بندر ایران می باشد که مرکز مهم فعالیتهای اقتصادی و تجاری محسوب می شود

این شهر که در قسمت انتهایی خلیج فارس و در فصل مشترک شاهراه خلیج فارس و دریای عمان قرار دارد و نقش مهمی در زمینه صادرات و واردات کشور ایفا می‌کند. تأسیسات مهم دریایی و زیربنایی کشور همچون بندر شهید رجایی، پالایشگاه نفت بندرعباس، کارخانه آلومینیوم المهدی، کارخانه آلومینیم هرمزگان، کشتی سازی خلیج فارس، فولاد و سیمان هرمزگان از این جمله می‌باشند.
وجود بنادر با ارزش به دلیل موقعیت مناسب وخاص جغرافیایی، به عنوان نقطه اتکای بندرعباس در جهت حمل ونقل کالا و سرمایه در اشکال گوناگون، پیامدهای اقتصادی وبازرگانی عمده ای برای استان هرمزگان به همراه داشته و بندرعباس را به منطقه ای ویژه جهت مقاصد اقتصادی معادن، فلزات، کشتی‌سازی و صادرات و واردات کالا تبدیل کرده‌است.
شهر بندر عباس‌ یکی‌ از مهم‌ترین‌ مراکز تجاری‌ و استراتژیکی ‌ایران‌ در جوار خلیج‌ فارس‌ و دریای‌ عمان‌ محسوب می شود. همچنین‌ بارانداز شهید رجائی‌ اسکله‌ عظیمی‌ است‌ که‌ بخش‌ وسیعی‌ از مبادله‌ کالاهای‌ تجاری‌ بین‌ ایران‌ و دیگر کشورهای همسایه، از طریق‌ این‌ بندر صورت‌ می‌گیرد.
بندرعباس بخش وسیعی از مرزهای آبی جنوب کشور را به خود اختصاص داده و این امر موجب شده به قطب حمل و نقل کالای کشور تبدیل شود.
ازطریق بندرهای هرمزگان حمل و نقل بار به جزیره های ایران در خلیج فارس و دیگر کشورها انجام می گیرد و کالا از طریق همین بندرها، به ویژه بندرعباس، بندر شهید رجایی و بندر شهید باهنر، … وارد و یا صادر می شود.
حمل ونقل ریلی:علاوه بر حمل ونقل بندری و دریایی؛ راه آهن نیز دیگر محور ارتباطی این شهر است که از نظر حجم حمل و نقل کالا به کلیه نقاط ایران درصد بالایی از حمل ونقل کالا را به خود اختصاص داده‌است.
رهگذر جنوب به شمال یکی از مهمترین رهگذرهای بین المللی است که از مرز بندرعباس و استان هرمزگان گذر کرده و آسیا را به اروپا متصل کرده و نیازهای مواد اولیه وجابجایی کالاهای کشورهای چون؛ترکمنستان ،قزاقستان،گرجستان،آذربایجان ،ارمنستان، روسیه ،ازبکستان و ترکیه را فراهم می کند
نقش مهم حمل و نقل در تشکیل ارتباط میان تولید کننده و مصرف کننده،نشان دهنده جایگاه مهم این صنعت است.
صنعت حمل و نقل کالا در بندرعباس صنعتی پیشرو و تعیین کننده است
حمل ونقل زمینی:راه زمینی بندرعباس راه اصلی بندرعباس – تهران است که شهر بندرعباس از طریق آن به تمامی نقاط ایران ارتباط دارد.
حمل ونقل هوایی:فرودگاه بین المللی بندرعباس با روزانه ۳۸ سورتی پرواز رفت و برگشت، بیشترین تعداد پروازها را ،در استان هرمزگان دارد.
پروازهای خارجی فرودگاه بندرعباس به مقاصد کرالا (کوچین)، کراچی، دوبی، دوحه، بغداد، دمشق، مدینه و جده صورت می‌گیرد و پروازهای داخلی نیز در مسیرهای بندرعباس به تهران، کیش، ابو موسی، چابهار، اصفهان، یزد، شیراز، رشت، مشهد، اهواز، کرمانشاه، ساری، تبریز و خارک صورت می پذیرد.
بیشترین کالاهای ترانزیتی از مرز بندرعباس را مواد سوختی ، انواع ترکیبات شیمیایی ، کالاهای ساختمانی ، لوازم خانگی و انواع پنبه تشکیل می دهند.
صادرات و واردات پر رونق کالاهای مختلف،راه های همه جانبه ی ارتباطی جهت جابه جایی و ترانزیت کالا در بندرعباس باعث شده است که با اعلام باربندرعباس، به راحتی بتوان شرکت ها و موسسات ارائه دهنده ی حمل ونقل کالا را در کم ترین زمان یافت.
در جهت تحقق اهداف مهم اقتصادی صنعت حمل ونقل کشوری،سایت آی ترابر؛ با راه اندازی پنل اعلام بار بندر عباس گام اساسی در این زمینه برداشته است.
خدمت رسانی جامع به هم وطنان عزیز ،به کمک بازار بزرگ آنلاین سایت آی ترابر از سراسرکشور از طریق اعلام بار بندرعباس میسر می باشد که با اعلام بار بندرعباس ؛بسیاری از شرکت های حمل ونقل اعلام بار شما را دریافت و در اسرع وقت به آن پاسخ مناسب خواهند داد.
اعلام بار بندرعباس کانال ارتباطی ما،شرکت های حمل ونقل ،رانندگان مجرب و صاحبان بار است.
به دلیل موقعیت خاص اقتصادی بنادر شهر بندرعباس،با اعلام بار بندر عباس ،به راحتی می توان بار خود را از راه های مختلف حمل ونقلی به مقصد رساند.
در واقع اعلام بار بندرعباس،راهی آسان،کم هزینه وفوری جهت به سلامت رساندن بار در کمترین زمان با اطمینان از صحت بار ارسالی است.

کانال حمل بار

۱۰ پاسخ ها به “اعلام بار بندرعباس”

  1. محمد دارابی در ژانویه 4, 2017 @ 10:46 ق.ظ

    ممنون از اطلاع رسانی به موقع خسته نباشید

  2. با سلام
    باری را داشتیم که باید از بندر به تهران حمل شود خواهشمند است بفرمایید در این ایام روزانه بطور متوسط چند تریلی اعلام بار میشوند؟

  3. هاشمی در می 8, 2017 @ 4:11 ب.ظ

    با سلام … لطف میکنید بفرمایید آیا معمولا” بار قابل حمل برای کامیونهای ده تن از مبداء پایانه بندرعباس وجود دارد یا خیر؟ …… سپاسگزارم

  4. مهدی عظیمی در می 27, 2017 @ 2:22 ب.ظ

    سلام خسته نباشید ممنون بابت اطلاع رسانی بارها خواستم که یک گزینه دیگه به اعلام بارها اضافه کنید اون هم اعلام بار کانتینر ۲۰ فوت و ۴۰ فوت به هر مقصدی که در خارج از کشور جهت ترانزیت موجود هست. باتشکر از زحمات شما

    • آی ترابر در می 27, 2017 @ 3:10 ب.ظ

      سلام ممنون دوست عزیز در نوع ناوگان کانتینر دار ۲۰ فوت کانتینر دار ۴۰ فوت موجود هست لطفا دوباره بررسی فرمایید
      مموناز همکاریتون

  5. سیداحمد در جولای 4, 2017 @ 8:17 ب.ظ

    سلام خسته نباشید . بنده تریلی لبه دار دارم ؛ بار از اصفهان به مقصد های تهران بندرعباس مشهد گرگان بیرجند اگه داشتید درخدمتم همچنین بار از بندرعباس به مقصد های تهران اصفهان مشهد هم در خدمتم
    ۰۹۱۳۶۴۶۷۸۹۴
    تلگرام :
    ahmadmousavi1996@

  6. سلام بار گیری تا ساعت چند انجام میشه؟

  7. سلام کامیونت یخچالدار ۶تن جهت بارگیری از بندرعباس به سایر نقاط کشور دارم در صورت نیاز تماس بگیرید ۰۹۱۰۷۳۳۷۲۰۰

  8. سلام . وقت بخیر ۱۰۰ عدد کانتینر خالی ۴۰ فوت دارم . میخواهم از گلپایگان به مقصد بندر عباس ارسال کنم . می توانید برام تریلی تهیه کنید. ممنون
    شفق ۰۹۳۵۵۸۴۴۹۵۳

  9. سلام دوستان کسی در مورد ماشین فاو شیش تن اطلاعات داره ماشینش چطوره خوبه

ارسال نظر

برای ارسال آگهی باید عضو سایت شوید . اگر هنوز عضو سایت نشده اید هم اکنون عضو سایت شوید.