اعلام بار بندر امام خمینی

اعلام بار اکتبر 29, 2016

اعلام بار بندر امام خمینی

بندر امام خمینی خمینی (ره)با داشتن اسکله های فعال ،بزرگترین بندر فعال کشور است که در استان خوزستان  برای توسعه ی صادرات وواردات ساخته شده است و قطب اصلی اقتصادی کشور محسوب می شود.

اسکله ی تجاری ۷ کیلومتری بندر امام خمینی سالانه سی میلیون تن کالا را پذیرش می کند که از این منظر مهمترین پایانه ی تجاری دریایی کشور نیز می باشد.

بندر امام خمینی در زمینه ی تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی به خصوص گندم اهمیت بسزایی دارد،از این رو ویژگی های مهم بندر امام خمینی زمینه ساز حمل ونقل پویا و ترانزیت پررونقی شده است.

منطقه ویژه ی اقتصادی بندر امام خمینی به دلیل وجود پتروشیمی های متعدد در جنوب خوزستان دارای پتانسیل بسیار بالایی از جهت صنعت حمل  ونقل کالاهای مختلف اساسی می باشد، به همین دلیل با اعلام بار بندر امام خمینی به راحتی می توانید حمل ونقل انواع محموله های سنگین ،آهن آلات،مواد پتروشیمی از بندر امام خمینی به سراسر کشور را اعلام کنید.

اعلام بار در پنل کاربردی اعلام بار بندر امام خمینی ؛شما را به یک ارتباط دوسویه سریع و آسان با صاحبان وسایل حمل و نقل وصل خواهد کرد.

با اعلام بار بندر امام خمینی به دلیل رشد و توسعه ی حمل ونقل در این بندر و وجود حمل ونقل هوایی،دریایی،زمینی و ریلی به راحتی می توان وسیله ی نقلیه ی مناسب را انتخاب نمود.

رانندگان  و صاحبان وسایل نقلیه در کمترین زمان ممکن ،با اعلام بار بندر امام خمینی ،اعلام آمادگی و خدمت رسانی خواهند کرد.

با اعلام بار بندر امام خمینی ،کالاو محموله های شما با بارنامه و بیمه نامه های معتبر حمل خواهند شد.

با اعلام بار بندر امام خمینی ؛اعلام بار شما در سراسر کشور به سرعت در بین صاحبان وسایل حمل ونقل انتشار خواهد یافت تا از این طریق وسیله ی مناسب انتخاب شود.

اعلام بار بندر امام خمینی،در واقع جستجوی اینترنتی رایگان ،سریع و راحت خدمات حمل ونقل کالاست که از اتلاف وقت و هزینه نیز جلوگیری می کند

 

۹ پاسخ ها به “اعلام بار بندر امام خمینی”

  1. اعلام بارترانزیت بندرامام خمینی

  2. سعیدلطفی در اکتبر 24, 2017 @ 5:06 ب.ظ

    من اعلام بارترانزیت رونمتوانم ببینم

  3. باتسکراز زحمات شما .متشکرم.

  4. بنده کفی هم دارم

  5. یک بار دارم میخوام از بندر ماهشهر ببرم نرسیده به اسلام اباد بین پلدختر و اسلام اباد به من زنگ بزنید ۰۹۳۳۶۰۵۹۲۸۱

  6. سلام بار آهن آلات به مقدار ۷۰۰۰تن مبدا بندر امام مقصد پاکستان کراچی لطفا جهت جابجایی با کشتی قیمت اعلام فرمایید ۰۹۳۳۱۸۰۷۱۳

  7. ۱۱۰ تن بار (۵ ماشین ۲۲ تنی) از بندر امام به مرز لطف آباد آماده بارگیری میباشد ، در صورت امکان حمل تماس حاصل فرمایید ۰۹۳۷۰۸۷۴۳۳۲

  8. اسماعیلی در اکتبر 28, 2018 @ 10:44 ق.ظ

    سلام یه ماشین میخواستم بار ما رو از از بندر امام بیلره سلماس .بار ما mdf 8میل به ۲۴ تن هستش۰۹۱۴۷۱۲۵۵۶۸

  9. با سلام ۳۰ تن بار برای شهرکرد سویا ارژانتین دوتا ماشین ۱۵ تنی جکدار لطفا با این شماره تماس بگیرید ۰۹۱۳۲۰۵۵۷۱۹

ارسال نظر

برای ارسال آگهی باید عضو سایت شوید . اگر هنوز عضو سایت نشده اید هم اکنون عضو سایت شوید.