اعلام بار تلگرامی

اعلام بار اکتبر 21, 2016

اعلام بار در تلگرام

اپلیکیشن تلگرام یک بستر حاضر و آماده با سرعت عمل بالا برای تبلیغ محصولات و خدمات می باشد،ارائه آگهی و تبلیغات در فضای اطلاع رسانی تلگرام که امکان عضوگیری نامحدود را در گروه های خود ممکن می سازد به صاحبان خدمات و فروشندگان سرویس های آنلاین این ایده را القا می کند که از طریق این اپلیکیشن یک کسب و کار پردرآمد را راه اندازی کنند.

با ایجاد کانال در اپلیکیشن تلگرام این فرصت به تمامی کسب و کار های فعال داده می شود تا برای ارائه ی کالا و خدمات خود ،کانالی با اعضای بسیار زیادو فعال داشته باشند و افراد را به سمت خدمات خود جذب کنند.

تولید کنندگان و ارائه  دهندگان سرویس و خدمات آنلاین به کانال هایی رو می آورند که اعضای زیادی دارند و تبلیغ در آنها می تواند مقرون به صرفه باشد تا از این طریق به صورت شبانه روزی و آنلاین خدمات خود را به صورت همه جانبه و کامل تبلیغ نمایند و در نهایت با بهره گیری از مزیت دسترسی آنلاین و سرعت عمل این اپلیکیشن به تجارت خود رونق بخشند.

سایت آی ترا بار با استفاده از اعلام بار تلگرامی زمینه ی مناسبی برای صاحبان بار شرکت های باربری و همچنین رانندگان و صنایع وابسته به حمل و نقل را فراهم کرده است که به سهولت و در کمترین زمان ممکن با اعلام بار تلگرامی توسط صاحبان بار و انتشار آن توسط ما در کانال تلگرامی این آگهی در معرض دید تمامی رانندگان و شرکت های حمل ونقل قرار می گیرد و در این سامانه ی آنی بار، به سرعت راننده ی مناسب خود را پیدا خواهید کرد.

همچنین اعلام بار تلگرامی باعث می شود که رانندگان با استفاده از این سامانه ی آنی بار؛درخواست های خود را مبنی بر انتقال بار در سراسر ایران و همچنین حمل و نقل ترانزیتی ثبت کنند و یا از آگهی های موجود استفاده کنند و بار مورد نظر خود را بیابند.

اعلام بار تلگرامی یک ایده ی کارآمد در زمینه ی اعلام بار به صورت بسیار سریع و آنی است که دسترسی به آگهی های اعلام بار در هر ساعت از شبانه روزی را فراهم می کند.

کانال اعلام بار تلگرامی ،شرکت های حمل ونقل و شرکت های بازرگانی باربری را به هم مرتبط می کند،به طوری که با اطمینان بیشتر کالای شرکت یا صاحبان کالا توسط شرکت های حمل ونقل مناسب ،به صورت بهتری حمل می شود.

در واقع مخاطبین اصلی اعلام بار تلگرامی شرکت ها یا صاحبان کالا، شرکت های باربری و رانندگان هستند که در زنجیره ی پیوسته ای با تعامل و همکاری همه جانبه در جابجایی و حمل بار به مقصد نهایی احتمام کامل را به کار می گیرند ، بدین گونه کالا یا محصول با اطمینان کامل و صحت سلامت در مقصد به دست گیرنده ی نهایی خواهد رسید.

از طریق اعلام بار تلگرامی ،شرکت های حمل و نقل داخلی و بین المللی ،رانندگان داخلی و ترانزیت و همچنین فعالین صنایع وابسته به حمل ونقل کالا در کشور به صورت رایگان اعلام بار خود را در کانال سایت آی ترابر اعلام می کنند که به محض اعلام بار در کانال ،آگهی موردنظر در سراسر کشور توسط اعضای کانال قابل مشاهده خواهد بود و درخواست های مربوطه اعلام و رسیدگی خواهند شد.

اعلام بار تلگرامی جامع ترین بانک اطلاعاتی در زمینه ی ارائه و معرفی اطلاعات شرکت های حمل بار داخلی جهت باربری شهری و همچنین شرکت های  بین المللی می باشد.

با عضویت در کانال اعلام بار تلگرامی آی ترابر می توان از آخرین اخبار حمل ونقل داخلی و بین المللی به صورت آنی ولحظه ای با خبر شد.

اعلام کامیون های خالی و آماده بودن برای بارگیری ، اطلاعات و اخبار جدید مربوط به حمل و نقل ،آموزش حمل ونقل و نیز اعلام راننده هایی که بدون ماشین هستند با ارائه ی سوابق و اطلاعات آنها و ماشین های بدون راننده و نیز نیاز به راننده در اعلام بار تلگرامی اعلام خواهد شد.

به درخواست های شرکت حمل ونقل از طریق اعلام بارتلگرامی پاسخ های مناسب و به صورت آنلاین داده می شود.

با اعلام بار تلگرامی به شرکت های حمل ونقل که به خوبی و به موقع سرویس ارائه می دهند ،بار اعلام می شود و به راحتی با آنها ارتباط برقرار خواهد شد.

ما خدمتگزاران شما در آی ترابر به صورت شبانه روزی در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.

 

کانال حمل بار

۱۷ پاسخ ها به “اعلام بار تلگرامی”

  1. خیلی مفید بود ممنون لطفا شماره تلگرام را بفرستید به ایمیل

  2. حسین حیدری در ژانویه 10, 2017 @ 1:06 ق.ظ

    با سلام ..از چه راهی میتونیم اعلام بار بندر امام را از طریق تلگرام رویت کنیم ..مثل آی ترابر یا کانال باریار..

  3. کمپرسی در مارس 4, 2017 @ 7:14 ب.ظ

    ممنون ، مفید بود

  4. سلام براماهایی که ایسوزو ۸تن داریم بارجور کنید ممنون میشم.

  5. سلام

  6. با سلام
    لطفا توی کانال اعلام بار اصفهان تریلی منو عضو کنید
    فیاضی
    ۰۹۱۹۶۰۲۳۹۸۲

  7. خوبه اما عضو شدن سخته

  8. سلام
    لطفا من را در گروه تلگرامی اعلام بار اصفهان عضو کنید
    ۰۹۱۳۱۱۹۱۴۱۳

  9. سلام ممنون از سایت بسیار عالی و جامعی که برای دسترسی آسان به بار را برای ما رانندگان ساخته اید فقط در صورت امکان برای عضویت در برنامه های سایت رو میتونستید بطور کلی آموزش میدادید ممنون میشدیم

  10. دوستانی که ماشین سردخانه دار دارند به این پیام بدن جهت دریافت بار

  11. سلام لطفا اگه کسی بتونه قیمت معتبر بده تعدادی بار ترافیکی کامل و معمولی دارم برای مقصد های مختلف از همکاریتون متشکرم ۰۹۱۰۹۰۳۹۹۲۱ تلگرام پی ام بدید

  12. فریبرز در مارس 5, 2018 @ 7:15 ب.ظ

    سلام لطفا خاور ۶۰۸ منم عضو گروهتون کنید
    قزوینی هستم تهران و اصفهان خوراکمه

  13. محمد:
    ?بسم الله الرحمن الرحیم?
    ?جویای کار شاگردی تریلی?
    برای یادگیری و موقتا می خوام کار کنم، حتی بدون دستمزد. حاضرم چند هفته تو سفر باشم.
    اهل دخانیات نیستم. ساکن اهواز. صبر و حوصله فراوان و اهل کار.با وانت چند بار به تنهایی مسیر اهواز تهران رو روندم. گواهی نامه پایه ۳، گرو و ضمانت هم دارم.
    ممنون میشم کسی قبول کنه
    ۰۹۳۹۶۰۶۲۲۴۲
    ۰۹۱۰۶۴۸۷۰۳۱

  14. خاور از بندر به مشهد میخوام فوری

  15. سامان خصری در جولای 18, 2018 @ 1:42 ق.ظ

    سلام یه تریلی واسه بارگیری کاشی ازیزد به تمرچین پیرانشهر میخواستم واسه کاشی۲۶ تن،کرایه ۲۶۰۰ فوری میخوام!۰۹۱۴۶۷۴۸۵۸۱

  16. زانیار در مارس 11, 2019 @ 1:32 ق.ظ

    سلام سایتتون عالیه ولی ای کاش برای نیسان هم بار میزاشتین که ما هم استفاده کنیم در ضمن من بار طرفای اذربایجان غربی رو کلا ندیدم داخل برنامه

ارسال نظر

برای ارسال آگهی باید عضو سایت شوید . اگر هنوز عضو سایت نشده اید هم اکنون عضو سایت شوید.