اعلام بار اصفهان

اعلام بار اکتبر 24, 2016

اعلام بار اصفهان

استان اصفهان با مساحت ۱۰۷۰۲۷ کیلومترمربع و ۲۲ شهر از قطب های تولید آهن،مصالح ساختمانی ،فولاد و پتروشیمی است که با توجه به قرارگیری در مرکز ایران و هم جواری با استان های سمنان ،قم و مرکزی از شمال،کهگلویه و بویر احمد و فارس از جنوب ،یزد وخراسان جنوبی از شرق و لرستان و چهارمحال و بختیاری از غرب ،موقعیت استراتیژیکی خاصی از جهت حمل ونقل کالاهای خروجی و ورودی به این استان را ،در کشور دارا ست.

با اعلام بار اصفهان،ارسال تمامی کالاهای شما با انواع کامیون ها و تریلرهای  سبک و سنگین به تمام نقاط مورد نظرتان با قیمت مناسب امکان پذیز خواهد بود.

آی ترابر،با اعلام بار اصفهان مفتخر به ارائه انواع خدمات حمل ونقل محصولات شما عزیزان به صورت دربست می باشد.

از طریق اعلام بار اصفهان مدعی هستیم، قادر به پیگیری و پاسخگویی آنی و لحظه ای وضعیت کالا ها از زمان شروع بارگیری تا زمان رسیدن به مقصد می باشیم.

آی ترابر با اعلام بار اصفهان به منظور جلب رضایت شما مشتریان ارجمند در زمینه ی خدمات حمل ونقل ،کلیه سرویس های خود را با مناسب ترین تعرفه نسبت به سایر خدمات دهندگان عرضه می نماید.

با آسوده خاطر حمل بار و محموله های ابعاد بزرگ و ترافیکی را با اعلام بار اصفهان به ما بسپارید.

آماده ایم با اعلام بار اصفهان،حمل کلیه کالا ها موردنظر شما را برعهده بگیریم ،همچنین از طریق اعلام بار اصفهان می توانید هرچه سریع تر خدمات حمل ونقلی مختص این استان را یافته و از خدمات به موقع شرکت ها و رانندگان مناسب بهره مند شوید.

 

کانال حمل بار

۲ پاسخ ها به “اعلام بار اصفهان”

  1. با سلام و خسته نباشید نظر به اینکه تلگرام فیلتر شده و قرار نیست رفع فیلتر بشه کانال بار رو در یک شبکه اجتماعی داخلی هم راه اندازی کنید.تشکر

  2. امیر ریزانه در جولای 15, 2018 @ 1:24 ب.ظ

    خوب

ارسال نظر

برای ارسال آگهی باید عضو سایت شوید . اگر هنوز عضو سایت نشده اید هم اکنون عضو سایت شوید.